SHOP AL ONZE PRODUCTEN NU MET HOGE KORTINGEN VIA BOL.COM

Retourneren


Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen, of wil je het ruilen voor een ander product? Dat kan. 

Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om een bestelling te retourneren, mits het product ongeopend én ongebruikt is. Stuur een e-mail naar info@edelie.nl en vermeld daarin het ordernummer en het product dat je wilt retourneren. Stuur deze producten op naar onderstaand adres. Vergeet niet het retourformulier erbij in te stoppen. 

Edelié 
T.a.v. retouren
Vondellaan 26
9402 NV Assen 

Retourformulier
Ja, om je retour te kunnen verwerken hebben wij een ingevuld retourformulier nodig. 
Klik hier en download het retourformulier. Vergeet niet om het ingevulde formulier bij je retourpakket in te voegen. 

Kosten retourneren
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. Wij raden aan om altijd te verzenden met een Track and Trace code. 

Terugbetaling 
Zodra wij het retourpakket hebben ontvangen, wordt je retour zo spoedig mogelijk verwerkt. Na de verwerking van je retour ontvang je binnen enkele dagen het aankoopbedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.

Heb je de bestelling afgerond met de betaalmethode Creditcard, dan kan het terugstorten iets langer duren. Houdt rekening met 10 werkdagen.

Retourvoorwaarden
Je kunt je aankoop retourneren volgens de vastgelegde termijnen uit de algemene voorwaarden. Je kunt zonder opgave van reden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling de overeenkomst ontbinden en producten retour zenden. Je dient dan de aangekochte producten in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) te retourneren. De kosten van de producten die je hebt aangeschaft, zullen worden terugbetaald binnen 14 dagen na retourzending van de artikelen, wanneer je de gehele bestelling retour stuurt, vergoeden wij ook de betaalde verzendkosten. 
Kosten van retourzendingen komen altijd voor eigen rekening.

Let op, in verband met de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen. In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem dan even contact op via info@edelie.nl, alvorens je het product retourneert. 

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we helaas deze niet verwerken en niet overgaan op terugbetaling.

Heb je verder nog vragen over retourneren? Neem dan contact op via: info@edelie.nl